-
طبقه بندی نشده
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت اول)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت دوم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت سوم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت چهارم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت پنجم)10 xp
-
فایل ارائه اخلاق حرفه ای و شایستگی بازرگانان
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت چهارم)
10 XPبازدید | |
---|---|
40 | کل بازدیدها |
40 | نمایش اعضا |
0 | بازدیدهای عمومی |
اقدامات | |
---|---|
0 | پسندها |
0 | نپسندیدهها |
0 | نظرات |
اشتراک گذاری توسط ایمیل
لطفا ورود برای اشتراک گذاری این quiz توسط ایمیل.
1.
«پیامد کسب و جذب اطلاعات به واسطه یادگیری که منجر به مجموعه ای از حقایق به اصول، نظریه ها و روش های انجام کار یا موضوع می شود.» به کدام بخش از شایستگی مربوط است:
2.
«توانایی کاربرد دانش فنی برای انجام تکالیف شغلی و حل مسأله» به کدام بخش از شایستگی مربوط می شود:
3.
«ویژگی های جسمی و روحی لازم برای انجام فعالیت» به کدام بخش از شایستگی مربوط می شود:
4.
«دیدگاهی که برگرفته از جنبه های احساسی، عاطفی، ارزش و علایق می باشد» کدام بخش از شایستگی را تشکیل می دهد:
5.
برای سازمان هایی که خود را پایبند به اخلاق کسب و کار می دانند، اخلاقی بودن به چه معنا است؟
6.
«رفتار ارتباطی» در سازمان ها شامل ترکیب کدام دو مورد است:
7.
کلمات مناسب برای جاهای خالی کدام است: «سازمان اخلاق مدار به تمام رفتارهای ...... و ..... توجه کرده و با گسترش تفکر اخلاق سازمانی و اخلاق شخصی زمینه نهادینه شدن اخلاق در فضای کسب و کار را فراهم می آورد.»
8.
پس از نهادینه شدن اخلاق کسب و کار در سازمان می توان به تدوین کدام سند سازمانی همت گمارد:
9.
مواردی چون احترام، صداقت، اجتناب از تبعیض، و اعتماد، مندرج در منشور اخلاقی سازمان ها به مسئولیت در قبال کدام مورد اشاره دارد:
10.
کدام مورد جزو 12 مسئولیت مندرج در منشور اخلاقی شرکت ها در قبال مشتری نیست: