-
طبقه بندی نشده
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت اول)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت دوم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت سوم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت چهارم)10 xp
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت پنجم)10 xp
-
فایل ارائه اخلاق حرفه ای و شایستگی بازرگانان
-
آزمون آزمایشی شایستگی های حرفه ای بازرگانان (قسمت پنجم)
10 XPبازدید | |
---|---|
585 | کل بازدیدها |
41 | نمایش اعضا |
592 | بازدیدهای عمومی |
اقدامات | |
---|---|
0 | پسندها |
0 | نپسندیدهها |
0 | نظرات |
اشتراک گذاری توسط ایمیل
لطفا ورود برای اشتراک گذاری این quiz توسط ایمیل.
1.
مواردی هم چون مشارکت در امور خیریه، مشارکت در ارتقای فرهنگ عمومی و ملی، و یا احترام به هنجارهای اجتماعی و ارزش های دینی، جزو کدام دسته از مسئولیت های مندرج در منشور اخلاقی شرکت ها است:
2.
کدام مورد نقض اخلاق در سازمان محسوب نمی شود:
3.
عدم تعهد اخلاقی ممکن است منجر به این گردد که یک تاجر چه تعبیری از احتکار داشته باشد:
4.
کدام مورد جزو مسئولیت های توجه به جامعه و منافع ملی مندرج در منشور اخلاقی شرکت ها محسوب نمی شود:
5.
در جامعه ای که بخش عمده ای از افراد آن با مشکل سیر کردن خانواده خود روبه رو هستند، سرمایه گذاری برای عرضه حجم چشم گیری از مواد خوراکی غیرضروری، گران قیمت و لوکس که مشتری آن تنها قشر خاص و پردرآمد جامعه است، چگونه است:
6.
کدام مورد صحیح است:
بازرگابازرگان اخلاق مدار نمی تواند نسبت به شیوه ای که کالای مدنظر او تولید شده است بی تفاوت باشد.
در شرایط فقر جامعه، تجارت آن چه به اختلاف طبقاتی جامعه دامن می زند، می¬تواند محل تأمل داوطلبانه و اخلاقی تصمیم گیران بنگاه های اقتصادی باشد.
امروزه در جهان، استفاده از کالاهایی که با دستمزد بسیار کم و استثمار کارگران بی بضاعت و یا کودکان کار، یا با آزار حیوانات تولید شده است، به طور روزافزونی مورد تقبیح قرار می گیرد.
همه موارد
7.
از اساسی ترین ویژگی های یک کسب وکار و تجارت موفق کدام است:
8.
شرط لازم و مؤثرترین ضابطه برای شکل گیری اعتماد و برقراری ارتباط میان افراد و سازمان ها کدام است:
9.
موارد مناسب برای جاهای خالی کدامند: «مهم ترین نکات اخلاقی کسب وکارها در قبال مشتری، پایبندی به اصل ..... و پایبندی به ..... می باشد»
10.
کدام مورد به عنوان رایج ترین شعار تبلیغاتی و ارزش بیان شده رسمی در بازار تجارت محسوب می شود: